30 Kasım 2011 Çarşamba

Sosyal Ortam Şeysi



La her bokun içerisine girdik çıktık bi tivitıra girmemiştik o da oldu. Sanırım sosyal ağlar içerisinde en cahil kaldığım yerdir tivitır şeysi. Anlamadım ki arkadaş takip ediyorsun, takip ediliyorsun iyi tamam. Yediğin, içtiğin, sıçtığın herşeyi yüz kırk karaktere sığdırırak anlatıyorsun, ona da eyvallah. Hatta yediğin, içtiğin, sıçtığın şeylerin resimlerinide paylaşıyorsun, eh ona da bir eyvallah dicem de çok abes kaçar artık, neyse.

Soru şu sonu ne la bunun ? Bi amacı vardır illaki, o amaç ne çok merak ettim yani. Biri anlatsın bana rica ediyorum.

Birde biri takip etmiş beni mutlu oldum la. Ehe mehe diye güldüm şimdi bak sen şu işe.

Oralarda bir yerlerde ehe mehe diye güldürmek isteyen varsa  @elinadamii'na tık yapabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder