29 Kasım 2011 Salı

Elin Adamı

Hoşgeldin, boş geldin elin adamı..

Şu an hasta ve ruh hastası bir kişiliğe sahip olarak, iki büklüm kıvranıp dururken, kendi garip dünyanda boğuşurken ne demeye bu blog zımbırtısına merak salıp “anne bende bundan istiyorum” diyen çocuklar gibi daldın işin içine.. Lan zaten ölsen beş ay sonra leş kokuna gelicekler sen hala o koca kıçını büyütüp mal gibi sanal ortamlarda oraya buraya damlamak için götünü yırtıyosun.  Geldin geleli şu lanet şehire asosyal komplike yaratık kıvamında sürtüyorsun. Anca böyle götü boklu asosyal ortamlarda millete laf yetiştirme peşindesin. Şimdi buraya da geldin ya artık ona buna laf yetiştirmekten götün çıkar, kör olursun iyice e’mi Elin Adamı seni..

Sanırım kendimi kısaca özetledim blog ahalisi;

*Boş (yarısı dolu felan değil baya boş)
*Hasta ve ruh hastası (evet tam bir şizofren)
*Garip (öyle böyle değil)
*Meraklı (her boka meraklı sorma gitsin)
*Çocuk ruhlu (o ne la, la o ne , ne o la)
*Koca kıçlı (terbiyesiz, insan kendine öyle der mi?)
*Lanetli (evet beni ibnenin biri lanetledi, valla bak)
*Asosyal komplike yaratık (uğraşma, ben bile anlamadım)
*Asosyal ortam çocuğu (aha da bu)
*Laf yetiştirici ( yeni mesleğim, maaşı iyi)
*Kör (genç yaşımda kör mü olacam la)
*He, bi de elin adamıyız işte..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder